lørdag 30. oktober 2010

Bursdagsfeiring på Os

Bjørnar fylte 15 år på onsdag, men feiring med familien vart fredags kvelden. Triveleg som alltid. Det er vanskeleg å få tatt solo-bilde av Bjørnar, for han har ei eiga evne til å stikke seg vekk.. Dette bildet er frå jonsokafta i Os-vika i år. Etter mykje strev har eg fått installert Picasa3 på pcen min, er ikkje heilt fortruleg med bildebehandlinga i W7, er nok eg som er litt treig. Så no har eg endeleg fått beskjært eit bilde som B er åleine på. Tykkjer det er nokon han liknar på...

8 kommentarer:

Besta sa...

Er han lik mora si, eller?
Fin gut i alle fall.

solveig sa...

Mora si! ...skulle eg til å seie...
Gratulerer med overstått!

Elin sa...

Neimen, prikk lik mora! Det har eg aldri tenkt på før, artig!

Besta sa...

Slike likskapar ser ein betre på bilde enn i virkeligheita- det er mi erfaring.

vebjørn espe sa...

jeah me like <3333 so deilig

Anonym sa...

han e so søte han bjørnar <3

Anonym sa...

HOOOOT<3

Anonym sa...

Brakandes kjekke kar!
Nesten heilt lik han kristian www.kristian.com