tirsdag 16. november 2010

Dagens middag?

Fiskekaker

Servert med gulrot- og purrestuing

Kjøkken: Norsk Måltidstype: Middag Vanskelighetsgrad: Middels Kategori: Tilbehør Basisvare: Fisk Tidsbruk: 0-30 minutter
Med gulrot- og purrestuing Foto: TV 2

Slik gjør du:

Best resultat blir det om alle ingrediensene er iskalde!

Skjær fisken i biter og kjør i foodprocessor med saltet.
Tilsett potetmel og krydder.
Spe først med eggene og deretter med melk og fløte til en jevn farse.
Form farsen i hånden til passe store kaker og stek i nøytral olje tilsatt litt smør.

Server med kokte poteter og for eksempel en gulrot- og purrestuing

Gulrot- og purrestuing:

Skrell og del gulrøttene i skiver / staver og kok møre i lettsaltet vann.
Purre i tynne ringer tilsettes de siste 2-3 min.
Ta vare på ca 1 dl av kokevannet.

Smelt smør rør inn hvetemel og spe med melk og kokevann fra grønnsakene.
Sausen skal være fyldig.
Kok opp og la trekke i ca 6 min.
Smak til med salt, pepper og revet muskat.
Tilsett de kokte grønnsakene og la alt bli gjennomvarmt.

Ingredienser til 4 porsjoner
Fiskekaker:
800 g hyse/kolje eller seifil
1 ss salt
2 egg
2 ss potetmel
1 ½; dl melk
1 ½; dl matfløte
pepper
1/4 ts muskat
nøytral olje + smør til steking

Gulrot- og purrestuing:
3 gulrøtter
1 purre

Saus:
;2 ½; ss smør
2 ss finhakket løk
3 ss hvetemel
3 dl melk
1 dl kokevann fra grønnsakene
salt, pepper
revet muskatnøtt
Porsjoner:

4 kommentarer:

Hildegard sa...

Eg prøver å få med meg den delen av GMN der Wenche lagar mat. Ho har kort tid på seg, men er flink å forklare. Heimelaga fiskekaker er kjempegodt. For dei som ikkje har tilgang på fersk fisk, kan ein kjøpe rimelege seifilét i frysedisken, f.eks. Lerøy.

Besta sa...

Fiskekakene dine såg betre ut enn dei vi hadde til middag i dag. Synest fiskekaker er best nylaga, men eg må som regel lage mykje når vi har mykje fisk, og då blir det å fryse. Sist eg laga fiskekaker hadde eg for lite melk og då brukte eg ein del matfløyte. DEI fiskekakene blei gode.

solveig sa...

Det er som Wenche sa raskt gjort, viss ein lagar til ein middag. Skal prøve med fløyte neste gong. Eg har trudd det helst skulle vere mager mjølk ...
Stua grønsaker vert ofte gløymt.

Besta sa...

I forhold til mine oppskrifter er her mykje salt.Men eg synest ofte mine er for lite salte. Neste gong vi skal varme opp frosne fiskekaker skal eg prøve å ha dei i steikomnen og sjå om dei blir betre då.