tirsdag 19. juli 2011

Blikkfang på Flø



I dag var Strikkemor, Lappetausa, Henning, Besten og eg på impulstur til byen Ulsteinvik på Sunnmøre. Vi starta handleturen på Valaker konditori i lag med Solveig og Olaug som er kjentfolk i byen. Mange fine butikkar i "Amfi" og "Det blå huset". Besten, Henning og eg tok turen opp til Biltema, Jernia og Lefdal mens jentene shoppa i sentrum. Vi kjøpte ny støvsugar, ein liten mikrobølgeomn og ny klyppemaskin til Besten + eit spel til Henning. Deretter tok vi ein rask tur ut til Flø, vakkert, men det låg tåke i havet, så vi fekk ikkje full uttelling. Eg var innom Moods of Norway-butikken der, stilig men dyrt - sjølv til 50 %. Eg har sett eit artig TV-program frå Flø som handla om M o N og ein musikk-festival der ute.
Jentene hadde avtala at vi skulle ta ein tur til Hareid og besøkje Solveig som er "gressenke" for tida. Ho serverte herleg lunsj og vi kosa oss med god prat, fekk også helse på dei 3 ungdomane i huset + katten og 2 kaniner. Takk for ein fin dag.

1 kommentar:

Elin sa...

Tusen takk for ein super dag. Eg er jammen heldig som får vere med på lasset!!